Khamis, 26 Julai 2012

pesan buat lelaki


Lelaki…kalau nukilan ni mampu membuah rasa,maksudnya apa yg ingin kuungkapkn mencapai mksdnya.aku seorang perempuan biasa yang tak betah melihat penderitaan.aku ialah wakil perempuan keseluruhannya.aku tahu aku tak layak untuk bercakap apatah lagi memberi nasihat.namun aku tidak lagi sanggup melihat penderitaan seorang perempuan.kau tidak tahu dan selamanya tidak akan memahami hati seorang perempuan.jangan kau anggap kaumku ini kaum yang lemah.kelemahan kaumku terserlah kekuatan.kenapa terciptanya perempuan?sebab kamu duhai lelaki kesunyian dan perempuanlah yang bisa menjadi pengubatnya.jangan pernah kau sakiti hati seorang perempuan kerana dendamnya takkan pernah padam.sayangilah perempuan seperti menyayangi dirimu sendiri.permintaan seorang perempuan tidaklah terlalu banyak.hanya ingin disayangi dan diberi perhatian…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan