Jumaat, 2 Januari 2015

Review Movie/Drama : Crazy Little Thing Called Love


orang lain sibuk belajar untuk peperiksaan akhir, tapi aku pulak sibuk dengan “Crazy Little Thing Called Love”. aku tak pasti la ni drama @ movie…tapi yang aku pasti Made in Thailand. tapi tak kisah la buatan mana pun, yang paling penting menarik dan sempoi. tetiba sahaja berharap aku pun macam tuh. (>____<)  huhuhu perasan pulak.

jangan tak tahu, siap ada tips memikat lagi. jadi memang sesuai untuk ditonton. terutamanya yang tengah mencari tulang rusuk :p . selain tu, budak-budak bawah umur pun boleh tengok. sweet… hehehe

sebenarnya, cerita ni tahun 2010 lagi. aku terlepas kereta api sebab tu sekarang baru berpeluang nak tengok. siapa-siapa yang belum tengok, boleh la tengok.



tak rugi tau. :)

hensem kan hero ni?
lelaki baik sape taknak?
romantik meskipun mangga ;p
 'cat person'
seronok. lelaki idaman kenal nama. huhuhu
alahai ni part yang paling tak best!!!
perempuan yang confess dulu
kalau nak tahu lebih lanjut. sila la tengok 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan