Sabtu, 9 Mei 2015

Ulangtahun kelahiran ke-24

hari ni merupakan hari lahir aku yang ke-24. seronok betul rasa. mewah dengan ucapan selamat hari tua daripada ibubapa, adik-beradik, saudara mara dan sahabat handai. tak lupa jugak daripada dia. sanggup tunggu dan berjaga untuk wish.

sebenarnya petang semalam dah terima hadiah ulangtahun daripada liza dan anne. terharu betul. yela sebenarnya mereka berdua ni sibuk dengan gerai jualan untuk APK, tapi masih ingat ulangtahun hari lahir kakak sengal nih lagi. serius cakap touching.

hadiah
pagi-pagi bangun buka facebook, whatsapp, wechat dan mesej. berderet ucapan sampai la sekarang. gembira tak boleh cakap tau. hehehe. dalam pukul 10 pagi macam tu, lepas siap kemas-kemas dan basuh baju, terus get ready ke 1Borneo Hypermall.
 
pukul 11.30 sampai 1borneo. singgah secret recipe beli kek. disebabkan sambut birthday seorang diri, maka beli satu slide je la.
 


Chocolate Indulgence
lepas tu pergi supermarket giant. beli benda nih:


selipar toilet minta diganti


 
tapi yang bengongnya, lupa takde lighter untuk pasang fumakilla tu. jadi ini bermakna masih perlu berperang dengan nyamuk yang makin bermaharajalela. :'(
 
sebelum balik sempat singgah KFC. beli satu set snack plate dan chezzy wedges.
 
on spot rasa nak makan benda alah nih

 
 inilah perkara yang aku buat pada hari ni. doakan aku menjadi lebih baik daripada sebelumnya tau. doakan juga aku Berjaya dunia akhirat.

p/s: dapat wish list no.20...yang lain akan menyusul seterusnya :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan