Sabtu, 25 April 2015

Emel yang bersepah

hurm...

sebenarnya aku ada dua email.

pohonnyior@gmail.com

biela_klntn91@yahoo.com

disebabkan oleh kemalasan berganda aku, email aku memang bersepah. tu pun dah delete separuh. gila kan? nak buat macam mana? semua benda aku daftar. hehehe. lagipun email nih dah lama. bagi alasan lor tuh.

disebabkan oleh baca buku sebuah nih. alamak, lupa tajuk pula. untuk mengelakkan membuang masa sepertimana yang tak sepatutnya, maka dinasihatkan supaya men'delete' segala email. kalau email tu penting, mesti ada susulan. begitu kata pengarang tersebut.

jadi, aku pun ingin mencuba petua ni.

jom kawan-kawan. mana tahu dengan meng'delete' emel yang bersepah boleh menjimatkan masa dan tenaga kita. yela. hidup di zaman ni kita kena bijak dalam bertindak. 


"masa itu umpama berlian. perlu digilapkan untuk sentiasa bersinar terang" - Nabilah, 2015

Tiada ulasan:

Catat Ulasan